Video je blokováno z důvodu ochrany osobních údajů. Pro jeho zobrazení prosím souhlaste s užíváním cookies pro účely analytiky, personalizace a marketingu.
Zažijte maximální emoce z řízení nebo svezení Ferrari na závodním okruhu Autodrom Brno. Dlouhé rovinky Masarykova okruhu jsou ideální pro otestování 570 koní italského supersportu, tohle prostě musíte zažít.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu ve Ferrari 458 Italia na závodním okruhu Autodrom Brno, měli byste nejdřív vědět, co od takové jízdy očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na velkém okruhu je bezesporu nejlepší zážitek, jaký lze ve Ferrari zažít, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu jsou jednoznačně dlouhé rovinky, kde si vyzkoušíte veškerý potenciál Ferrari 458 Italia. Je to jediné místo, kde si naplno otestujete 570 koní. Zatáčky Masarykova okruhu jsou dostatečně široké pro bezpečné projetí ve vyšších rychlostech, nicméně sportovní jízdu v zatáčkách nečekejte, průjezd je vždy pod limitem schopností Ferrari, aby nedošlo k vyjetí mimo dráhu. Na dráze je naprosté minimum dalších aut, dráha je privátně pronajatá.
Jak již bylo řečeno výše, v zatáčkách budete instruktorem limitováni, aby byl zajištěn skutečně hladký a bezpečný průjezd. Během jízdy jsou zapnuty veškeré bezpečnostní systémy. Termínů je oproti dálnici podstatně méně, přesto je vždy na výběr dostatečný počet víkendů i všedních dnů. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je na okruhu podstatně dražší než na dálnici, cena připojištění je 990.-Kč.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem Ferrari 488, spotřeba paliva, pronájem velkého okruhu služby instruktora, havarijní pojištění a ostatní náklady na provoz supersportu. Video z jízdy můžete zakoupit ihned nebo si je dokoupit místě před jízdou. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je možné dokoupit pouze na místě před jízdou.
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je v případě způsobené nehody 10% spoluúčast z vyčíslené škody s možností připojištění a zbavení spoluúčasti.
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný, stačí navštívit stránku jízdu na Masarykově okruhu.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu ve Ferrari 458 Italia na závodním okruhu Autodrom Brno, měli byste nejdřív vědět, co od takové jízdy očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na velkém okruhu je bezesporu nejlepší zážitek, jaký lze ve Ferrari zažít, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu jsou jednoznačně dlouhé rovinky, kde si vyzkoušíte veškerý potenciál Ferrari 458 Italia. Je to jediné místo, kde si naplno otestujete 570 koní. Zatáčky Masarykova okruhu jsou dostatečně široké pro bezpečné projetí ve vyšších rychlostech, nicméně sportovní jízdu v zatáčkách nečekejte, průjezd je vždy pod limitem schopností Ferrari, aby nedošlo k vyjetí mimo dráhu. Na dráze je naprosté minimum dalších aut, dráha je privátně pronajatá.
Jak již bylo řečeno výše, v zatáčkách budete instruktorem limitováni, aby byl zajištěn skutečně hladký a bezpečný průjezd. Během jízdy jsou zapnuty veškeré bezpečnostní systémy. Termínů je oproti dálnici podstatně méně, přesto je vždy na výběr dostatečný počet víkendů i všedních dnů. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je na okruhu podstatně dražší než na dálnici, cena připojištění je 990.-Kč.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem Ferrari 488, spotřeba paliva, pronájem velkého okruhu služby instruktora, havarijní pojištění a ostatní náklady na provoz supersportu. Video z jízdy můžete zakoupit ihned nebo si je dokoupit místě před jízdou. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je možné dokoupit pouze na místě před jízdou.
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je v případě způsobené nehody 10% spoluúčast z vyčíslené škody s možností připojištění a zbavení spoluúčasti.
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný, stačí navštívit stránku jízdu na Masarykově okruhu.
Ochotní vstřícní perfektní
Nádherný zážitek. Děkuji
Zážitek luxusní, řídit na okruhu a slyšet desetiválec v plných otáčkách od Lamborgini za zády v kokpitu je řidičské porno. To se nedá popsat...to se musí zažít! Ještě k tomu jsem měl možnost vidět na okruhu supersport od Maserati a třešnička na dortu....supersport MCLaren. Splněný sen.
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi, ano brutální zvuk a výkon se opravdu musí zažít :-) Krásný den, Ladislav Meškán
Ferrari připraveno výborně. Jelo výborně ale zapnuté všechny asistenty. Spolujezdec bohužel moc neporadil ale co bylo jediná starost tak upozornil že první zatáčku každý přepálí ať jedete opatrně. U druhé vás nadchne že nechce skončit v kačírku a u čtvrté vás informuje že opravdu nechce skončit v kačírku. Jízda proběhla bez nejakého velkého probrzdění. Možná by pomohla lepší vazba a rada mezi spolujezdcem a řidičem. Měl sem až moc dlouho Toyota Yaris GR přední náhon a tak sem byl zvyklí že vás vytahuje ze zatáček. U Ferrari to nečekejte, aspoň ze zapnutýma asistenty. Při výjezdu ze zatáček co nejspíš srovnejte volant jinak vás nevytáhne. Užíjte si jízdu kdo si ji dopřeje a ve zdraví a nepoškozeným autem vzpomínejte na jízdu. Krásný zážitek přeji.
Dobrý den pane Esterko, Ferrari stojí přes 6 000 000,- i v jetí do kačírku by stálo provozovatele velké peníze. Z toho důvodu jsou zapnuty veškeré asistenty, samozřejmě se nejedná o ostrou jízdu v zatáčkách, ale o zažití výkonu při zrychlení. Výkon je obrovský a instruktor neví kdo si sedne za volant a zda si poradí s tak velkým výkonem, proto je v zatáčkách opatrnější. Pro Vás to není úplně ideální zážitek, jelikož jste měl Toyotu Yaris GR, jste zvyklý na ostrou jízdu. Pro Vás mohu doporučit závodním BMW, kde nejsou žádné limity a můžete si užít opravdu ostrou jízdu na velkém okruhu. Druhou možností je závodní buggy, kde se jezdí smykem na šotolině, ale chápu, Ferrari je prostě Ferrari :-). Moc děkujeme za obsáhlou recenzi👍 Krásný den, Ladislav Meškán