Vyberte si Porsche GT4, GT4 RS nebo 911 GT3 a zažijte adrenalinovou jízdu za volantem nebo jako spolujezdec na okruhu Autodrom Sosnová.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu v Porsche na uzavřeném okruhu Autodrom Sosnová, měli byste nejdřív vědět, co od takové jízdy očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na uzavřeném okruhu je bezesporu skvělý zážitek, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu v Sosnové je uzavřená trať, kterou se snadno naučíte. Otestujtete si zrychlení na plný plyn a svižné průjezdy v zatáčkách.
Autodrom Sosnová je malý a technický okruh s jednou delší rovinkou, kde je možné dosáhnout rychlosti do 200 km/h. Autodrom Most a Brno nabízím podstatně delší rovinky a prostornější zatáčky, pokud vám vyhovuje techničtější trať, je Sosnová to pravé místo.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem Porsche dle zakoupené varianty, spotřeba paliva, pronájem okruhu, služby instruktora,
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Žluté Porsche Cayman GT4 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 420 koní, 8.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy, maximální rychlost 304 km/h. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy a motor netradičně uprostřed, což má za následek nejintenzivnější zvukový prožitek ze všech supersportů. GT4 je speciální úprava, kterou ocení uživatel především na okruhu, samozřejmostí je odlehčená karosérie a množství závodních doplňků.
Červené Porsche Cayman GT4 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 500 koní, 8.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy, maximální rychlost 304 km/h. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy a motor netradičně uprostřed, což má za následek nejintenzivnější zvukový prožitek ze všech supersportů.
Šedé Porsche 911 GT3 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 500 koní při 9.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy. GT3 je speciální úprava, kterou ocení uživatel především na okruhu, samozřejmostí je odlehčená karosérie a množství závodních doplňků.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je v případě způsobené nehody řidič odpovědný za způsobené škody.
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný vůz, například Ferrari, stačí navštívit stránku jízdy na okruhu Autodrom Most.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu v Porsche na uzavřeném okruhu Autodrom Sosnová, měli byste nejdřív vědět, co od takové jízdy očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na uzavřeném okruhu je bezesporu skvělý zážitek, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu v Sosnové je uzavřená trať, kterou se snadno naučíte. Otestujtete si zrychlení na plný plyn a svižné průjezdy v zatáčkách.
Autodrom Sosnová je malý a technický okruh s jednou delší rovinkou, kde je možné dosáhnout rychlosti do 200 km/h. Autodrom Most a Brno nabízím podstatně delší rovinky a prostornější zatáčky, pokud vám vyhovuje techničtější trať, je Sosnová to pravé místo.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem Porsche dle zakoupené varianty, spotřeba paliva, pronájem okruhu, služby instruktora,
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Žluté Porsche Cayman GT4 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 420 koní, 8.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy, maximální rychlost 304 km/h. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy a motor netradičně uprostřed, což má za následek nejintenzivnější zvukový prožitek ze všech supersportů. GT4 je speciální úprava, kterou ocení uživatel především na okruhu, samozřejmostí je odlehčená karosérie a množství závodních doplňků.
Červené Porsche Cayman GT4 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 500 koní, 8.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy, maximální rychlost 304 km/h. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy a motor netradičně uprostřed, což má za následek nejintenzivnější zvukový prožitek ze všech supersportů.
Šedé Porsche 911 GT3 ve fotogalerii pohání šestiválec 4,0 l s výkonem 500 koní při 9.000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy. Porsche má tradičně pohon zadní nápravy. GT3 je speciální úprava, kterou ocení uživatel především na okruhu, samozřejmostí je odlehčená karosérie a množství závodních doplňků.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je v případě způsobené nehody řidič odpovědný za způsobené škody.
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný vůz, například Ferrari, stačí navštívit stránku jízdy na okruhu Autodrom Most.
Můj první den na okruhu, kde jsem měl rovnou příležitost řídit Porsche GT4. Skvělý zážitek a myslím, že jsem na okruhu nebyl naposledy.
Bylo to něco neskutečného a moc vám za tento zážitek děkuji