Otestujte jízdní vlastnosti skvěle ovladatelné Toyoty Yaris GR, která byla stvořená pro závody. Ostrá jízda na Masarykově okruhu za volantem nebo jako spolujezdec pro všechny automobilové fanoušky i fanynky.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu v super rychlém automobilu na Masarykově okruhu Autodromu Brno, měli byste vědět, co od zážitku očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na velkém okruhu je bezesporu nejlepší zážitek, jaký lze v rychlém automobilu zažít, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu jsou jednoznačně dlouhé rovinky pro otestování veškerého potenciálu vybraného sportovního auta. Zatáčky na velkém okruhu jsou dostatečně široké pro bezpečné projetí ve vyšších rychlostech, nicméně sportovní jízdu v zatáčkách nečekejte, průjezd je vždy pod limitem schopností vybraného auta, aby nedošlo k vyjetí mimo dráhu. Na dráze je naprosté minimum dalších aut, dráha je privátně pronajatá.
Jak již bylo řečeno výše, v zatáčkách budete instruktorem limitováni, aby byl zajištěn skutečně hladký a bezpečný průjezd. Během jízdy jsou zapnuty veškeré bezpečnostní systémy. Termínů je oproti dálnici podstatně méně, přesto je vždy na výběr dostatečný počet víkendů i všedních dnů. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je na okruhu podstatně dražší než na dálnici, cena připojištění je 990.-Kč.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem vybraného supersportu, spotřeba paliva, pronájem velkého okruhu služby instruktora a ostatní náklady na provoz supersportu. Video z jízdy můžete zakoupit ihned nebo si je dokoupit místě před jízdou.
Toyotu Yaris GR postavili vývojáři z GAZOO Racing, na vývoji se podílel i samotný Tommi Makinen. To se samozřejmě podepsalo na skvělých jízdních vlastnostech Yarisu, které se mohou směle srovnávat se závodními speciály. Váha pouhých 1280 kg a výkon 261 koní je zárukou hravosti a okamžité odezvy na sešlápnutí plynového pedálu.
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je řidič odpovědný za případné způsobené nehody
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný, stačí navštívit stránku jízdu na Masarykově okruhu.
Pokud chcete zažít nebo darovat jízdu v super rychlém automobilu na Masarykově okruhu Autodromu Brno, měli byste vědět, co od zážitku očekávat, jaké jsou výhody a nevýhody jízdy na okruhu? Jízda na velkém okruhu je bezesporu nejlepší zážitek, jaký lze v rychlém automobilu zažít, i přesto to má své ALE...
Největší výhodou okruhu jsou jednoznačně dlouhé rovinky pro otestování veškerého potenciálu vybraného sportovního auta. Zatáčky na velkém okruhu jsou dostatečně široké pro bezpečné projetí ve vyšších rychlostech, nicméně sportovní jízdu v zatáčkách nečekejte, průjezd je vždy pod limitem schopností vybraného auta, aby nedošlo k vyjetí mimo dráhu. Na dráze je naprosté minimum dalších aut, dráha je privátně pronajatá.
Jak již bylo řečeno výše, v zatáčkách budete instruktorem limitováni, aby byl zajištěn skutečně hladký a bezpečný průjezd. Během jízdy jsou zapnuty veškeré bezpečnostní systémy. Termínů je oproti dálnici podstatně méně, přesto je vždy na výběr dostatečný počet víkendů i všedních dnů. Dobrovolné připojištění na 0 spoluúčast je na okruhu podstatně dražší než na dálnici, cena připojištění je 990.-Kč.
Ano, žádné skryté poplatky nečekejte! V ceně je pronájem vybraného supersportu, spotřeba paliva, pronájem velkého okruhu služby instruktora a ostatní náklady na provoz supersportu. Video z jízdy můžete zakoupit ihned nebo si je dokoupit místě před jízdou.
Toyotu Yaris GR postavili vývojáři z GAZOO Racing, na vývoji se podílel i samotný Tommi Makinen. To se samozřejmě podepsalo na skvělých jízdních vlastnostech Yarisu, které se mohou směle srovnávat se závodními speciály. Váha pouhých 1280 kg a výkon 261 koní je zárukou hravosti a okamžité odezvy na sešlápnutí plynového pedálu.
Na místě je nutné předložit papírovou nebo elektronickou verzi poukazu, řidičský a občanský průkaz. Oblečení doporučujeme pohodlné, důležité jsou sportovní boty.
Řízení je určené pouze pro držitele řidičského průkazu sk.B. Svezení je možné i pro děti od 150cm. Na místě se rozhodnete, zda budete řídit, nebo raději využijete nabídku svezení. U řízení je řidič odpovědný za případné způsobené nehody
Jízdy se konají pouze v předem stanovených termínech vypsaných na našem webu. Sezóna začíná obvykle v květnu a končí koncem října. Počasí téměř nemá vliv na konání, jezdí se i za deště, jízda se ruší pouze v případě vydatných dešťů a bouřek.
Rezervace jízdy je velmi snadná. Váš poukaz jednoduše uplatníte v kolonce MÁM POUKAZ, kde vypíšete veškeré údaje nutné k registraci. Poté budete automaticky přesměrovány do kalendáře, kde si zvolíte termín a čas.
Samozřejmě, zážitek si snadno vyměníte za jiný, stačí si vybrat z naší nabídky nový zážitek a v druhém kroku objednávky použít stávající číslo poukazu. Můžete si vybrat jiný, stačí navštívit stránku jízdu na Masarykově okruhu.
Dobrý den. Je blbé to že si člověk jako řidič dejme tomu první 2 kola neužije ale az trochu více 3 a dál. Jinak pěkné i člověk si to tam užil na mas.okruhu. škoda ještě těch větších cen jízd. Člověk bere celkové opotřebení auta... Nashledanou
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, nicméně cena je u této jízdy více než přiměřená, pronájem velkého okruhu, provoz auta a mzdy zaměstnanců něco stojí. Přeji hezký den, Ladislav Meškán
Super
Velmi příjemný zážitek sice krátký ale parádní.
Dobrý den, děkujeme za recenzi a těšíme se na další jízdu s větším počtem kol :-) Hezký den, Ladislav Meškán